Zasady płatności za uszkodzone, zniszczone lub niezwrócone podręczniki- klasa I, II, III

Szanowni Rodzice!

      Przekazuję informację  na temat  zasad płatności za uszkodzone, zniszczone lub niezwrócone podręczniki, zapewnione przez MEN i pochodzące z dotacji celowej,  którą otrzymałam z Ministerstwa Edukacji Narodowej. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub niezwrócenia podręcznika do klasy I, II i III zapewnionego przez Ministra Edukacji Narodowej szkoła może żądać od rodziców ucznia zwrotu:
  • kwoty 4,34 zł za każdą z czterech części „Naszego elementarza” do klasy I szkoły podstawowej;
  • kwoty 4,21 zł za każdą z dziewięciu części podręcznika „Nasza szkoła” do klasy II szkoły podstawowej;
  • kwoty 2,35 zł za każdą z dziesięciu części podręcznika „Nasza szkoła” do klasy III szkoły podstawowej.
Kwoty te stanowią dochód budżetu państwa. Wpłaty dokonuje rodzic ucznia na rachunek dochodów Ministerstwa Edukacji Narodowej obsługiwany przez:  Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie, numer rachunku: 59 1010 1010 0031 2822 3100 0000.  W treści przelewu należy wpisać: „zwrot za podręcznik do klasy …”, podając klasę (I, II lub III), której dotyczy zwrot.

Z poważaniem

Lidia Stanior

Dyrektor Szkoły 

Skip to content